Fylleslag och flyttplanering.

Gårdagen var ju en dag i sig.
Hemresan gick för fort så mamma fick släppa det hon höll på med för att hämta mig en halvtimme för tidigt. Myste lite med familjen när jag väl kom hem. Fick äntligen gosa med min älskade Kasper.
Efter mysstunden färgade jag mammas hår och fick sedan skjuts till Sofie. Där väntade Moa och min plutta, Ida. Vi bestämde oss för att ta hennes krogoskuld.

Blev alltså tjejkväll med utgång. Målet blev Björnstugan. Ja, mer finns väl inte egentligen att säga. Vi blev fulla. Vi tog massa fjortisbilder och ja, hade en allmänt bra kväll. Jag stack dock hem utan att säga till, förlåt. Men att blanda laktos och alkohol är ingen höjdare. Litet tips sådär. Fick hur som helst gratis taxiresa hem av en vänlig chaffis.

Idag blir det till att fixa med Sundsvallsflytten och alla räkningar som staplats på hög här hemma. Allt ska vara färdigt till 13.05 då min buss hemåt går. Bara att kasta sig in i det helt enkelt. Hade varit lite lättare om huvudet var med i leken också.

Ska sätta igång. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0