I went Insane.

Gårdagen alltså. Var ju tydligen ledig samtidigt som min syster kom på besök, vilken timing! Så, vi drog till Grönalund för att åka med hennes vänner. Och, håll nu i hatten allihop, de lurade med oss upp i Insane. Mig och Maria alltså. Vi åkte Insane. Förstår ni grejen?
Det var utan tvekan det vidrigaste jag har gjort. Den var inte kul på något plan. Bara sjukt vidrig. Kändes som att jag föll och snurrade runt hela vägen. Paniken satt kvar i minst en timme efteråt och gjorde att hela jag skakade. Det gör jag verkligen aldrig någonsin om. Aldrig. Usch.

Sedan hade jag en gammal vän som hörde av sig. En vän jag faktiskt har saknat emellanåt. En vän som stod mig extremt nära en gång i tiden. Vi ska ses i veckan. Kan bli roligt.

Idag blir det Amy Macdonald och Aqvaria med sötaste KorvJohan. Jag röstar även på en picnic vid skansen senare, men vi får väl se vilka som är på. Ska iallafall springa till systemet och köpa lite gott vin, ifall att liksom.
Ser hur som helst fram emot konserten som fan. Hon är grym! Och på söndag blir det nog lite Lady Gaga innan jag tar bussen mot närke. Ja, jag tror det får bli så.

Men nu ska jag in i duschen och upp på stan! Hejs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0