Gårdagen och dagen.

Jaha, då sitter man här. Påsarna under ögonen faller ned till marken, kroppen känns tung som bly. Jag är helt slut. Måste sluta vara upp till efter två. Måste.

Hur som helst. Gårdagen var en kanondag! Gick med Emelie och hennes Aupair-kompisar på stan för att sedan möta upp KorvJohan på Grönalund. Där åkte vi lite, men eftersom att vi arbetar på stället har man som redan tröttnat på det mesta så det blev ingen lång tur dit. Pratade lite med servicecheferna dock om vad som händer nu i fortsättningen med alla jobbproblem. Ser ljust ut!
Ja, och när alla tröttnat på att åka runt och lekt av sig så tog vi vårat pick och pack och drog till Upplands Väsby. Áupairerna var tyvärr inte sugna på att följa med så de lämnade oss här.
I Väsby hade vi massa saker för oss; spelade TP, drack lite alkoholhaltiga drycker och badade i Emelies pool. Spelade vår egna version av volleyboll däri, vilket i princip gick ut på att alla mobbade ut Mica och Mica dog av kallsupar.
Eftersom att det var mitt på kvällen och ingen sol fanns för att göra oss varma efter badet hoppade alla tre ned i bubbelbadet. Trångt men mysigt.
Ja, och efter detta fortsatte tävlingen "Grönans dummaste" och vinnaren blev, inte helt chockerande kanske, Johan. Inte ska det vara lätt att vara liten inte!

Toppendag/kväll som sagt.

Idag blir det jobb till 21 och sedan kommer Magnus hem till mig. Kommer förmodligen vara galet osocial och möjligheten att jag somnar är nog ganska stor. Men kul blir det iallafall!

Hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0