Flyttkrångel.

Varför ska det alltid vara så mycket krångel med saker?
Jag fick lägenheten i Sundsvall med inflytt 1/9. Vilket är en tisdag. Otroligt dumt. Så nu kan jag inte flytta in i den förrän helgen efter. Skolan börjar 28/8. Förstår ni problemet? En hel vecka utan boende. Kanske inte låter som något omöjligt men jag känner typ inga människor i denna lilla stad. Ja, förutom Jens då. Får väl be snällt och blinka lite med mina långa ögonfransar, eller något.

Igår var en relativt lugn dag. Sprang runt lite och pratade med viktiga människor. Sedan kom Magnus hit och vi kikade på "Miss Marsh" och Sexeducation. Mycket trevligt! Filmen kan ju rekommenderas till de som gillar galet skumma highschoolfilmer.
Idag blir det Grönalund följt av spelkväll hos Emelie. Ni vet de där spelen man spelade som liten. Mixmax och liknande. Sedan förhoppningsvis lite vin på det. Kommer bli kanon!

Känner mig lite stolt. Aningens bara. Jag kan klara av att hålla mig i skinnet. Jag är inte den alla verkar tro jag är längre. Jag har vuxit upp. Jag vill så jag kan.



Kommentarer
Anonym

Hoppas di får en bra dag/ nicke

2009-07-23 @ 11:53:45
noice

välkommen till sundsvall vett ja =)

2009-07-25 @ 17:30:34
URL: http://mittnorrland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0