Bombattentat och kärt återseende.

Bomben är släppt. Inte officiellt kanske. Men lika släppt för det. Inte nog med att du inte kan säga till mig att det är slut. Jag får höra från din bror att du är ute och träffar andra innan du ens har sagt till mig att det är slut. Hur Fan tänker du?

Nej, nu tänker jag fanimig vara singel tills jag hittar någon bra. Någon som jag känner att jag kan spendera resten av mitt liv med. Vilket jag visseligen kände för dig...

Datorn har varit död ett par dagar, därav bloggtorka. Har mest bara jobbat så det har inte varit så spännande heller kanske. Träffade världens bästaste Jens idag. Hans band spelade på min arbetsplats så jag var tvungen att gå dit och kika. Har verkligen saknat honom. Eller, jag saknar honom alltid. Bäst är han.
För att inte tala om Johan som har fixat min dator. Ett mirakel! Nu kan jag börja om på nytt med den. Gött mos!

Imorgon blir det utgång med Emelie. Jag röstar för Berns eller Laroy av den enkla anledningen; gratis entré. Gratis är gott. Gratis är bäst. Får se var tösabiten vill, men jag har lagt min röst iallafall.

Nu väntar sängen. Godnatt!

( Bilder på outfiten kan fixas till söndag om ni vill;) )


Kommentarer
Anonym

Går verkligen inte bra för dig.......

2009-07-03 @ 17:56:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0