Alltid en vinnare.



Sömnbrist. Alltid denna sömnbrist. Måste börja vända tillbaks dygnet snart, innan skolan drar igång och jag verkligen måste ha huvudet med mig. Projektet påbörjas...imorgon.

Gårdagen var riktigt skön. Var hemma och pysslade fram till tidiga kvällen, då jag for min kos till Täby för att hälsa på KorvJohan. Vi blev nostalgiska och satte på American Pie-filmen. Jag tror jag kritiserade det mesta som gick att kritisera i klädesväg under filmens gång. Hur tänkte man då man stylade folk på 90talet? Vem går på fest i en blå skjorta med träd på eller ett pyjamaslinne med mjukisbrallor?
Hur som helst. Vi var ju tvugna att supporta vår arbetsplats så det var bara att pausa filmen och slå på sommarkrysset. Som jag förövrigt vann rätt brutalt. Men, jag menar...man kan ju inte förvänta sig alltför mycket av någon som bara har myndighetsåldern inne.
Kvällen avrundades med ett parti monopol och ett med TP. Jag vann dem båda. Stackars Johan! Du får nog din revanch snart. Host.

Nu väntar ännu ett monsterpass. 10.20-20.00. Var tog 9-17 jobben vägen?
Efter det kommer jag iallafall dra på mig klänningen, sminket och sticka till Lejonbacken med mina härliga arbetskamrater. Vi håller tummarna för att vissa inte infinner sig dock.

Nu blir det att rusa till tunnelbanan. Hej!
( Bilden är inte relevant för inlägget. Saknar bara min bebis fruktansvärt.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0