Ups and downs.

Kul att se hur antalet läsare ökar med att mitt liv faller ihop. Men jag antar att ni är precis som jag där, älskar att gotta sig i andras hemskheter. Inget fel med det.

Hur som helst, på Erik-fronten är det för tillfället lugnt och bra igen. Känns underbart, speciellt med tanke på att jag förmodligen flyttar till nästa vecka. För att ett distansförhållande ska fungera måste allting vara på topp, annars går det nästan inte. Men vi klarar det nog. Vi känner ju trots allt varandra ganska bra, i och med att vi har bott ihop de senaste 4-5 månaderna.

Tog just en pause i nedpackandet av alla mina prylar. Egentligen behöver jag bara en tredjedel av allt skit jag har, men nostalgisk som jag är så vill jag ha kvar allt ( verkligen allt) som ger mig någon form av minne. Det blir en hel del skit det. Biljetter, godispapper, lappar, kort...ja, ni fattar grejen. Har säkert en hel flyttlåda med enbart dessa små saker. Men någongång ska jag tuffa till mig och slänga allt!

Nej, duschen kallar! Ha det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0