Tristess.

Då var helgen äntligen här. Veckorna till skolstart segar sig fram som bara den. Kan nog bero på att jag hela tiden funderar. Funderar över om jag borde gå den här utbildningen just nu, just här. Umeå har börjat trötta ut mig något så fruktansvärt. Nu, efter knappt 8 månader inser jag att det inte finns något att göra här. Absolut ingenting. Men jag tänker iallafall påbörja utbildningen så får vi se senare...

Imorgon åker jag iväg till Sundsvall för att hälsa på Jens. Ska bli riktigt kul att se hur han ha det och att bara snacka av sig. Det är vi ruskigt bra på. Speciellt om det finns alkohol med i bilden. Då går munnarna i ett. Ja, det ser vi fram emot.

5 månader på söndag.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0