En försenad julklappslista.

nano

Jag har ju helt glömt bort att berätta vad jag fick i juklapp. Eller jo, jag berättade väl i korta drag men då var jag bara bitter. Nu är jag tacksam och glad så nu kan ni få höra allt.
Av familjen hos mamma fick jag: Elvisp, salladsskål med lite olika matlagningsgrejer, böcker, skivor, knivar, 500 kr.
Av familjen hos pappa: Tvålar, en kofta från MQ, biopresentkort, Kickspresentkort, en rosa Ipod, 500 kr.
Av Erik: Såklart de bästa presenterna. Fick ett armband han har gjort själv, högtalare till min Ipod, en fjärrkontroll som går till män och ett underkläders set från PussyDelux.

Japp, allt behövs och allt uppskattas. Jag ber om ursäkt ifall ni kände er påhoppade efter julaftonsinlägget.
Ett särskilt tack till Erik som verkligen prickade rätt med alla sina julklappar till mig. Helt underbara, precis som du.

Nu ska jag fortsätta baka mina glutenfria muffins. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0