Allergier och annat skit.

Jaha, då påbörjas operation "se ifall Mica inte bara har laktosintolerans utan även glutenallergi". Jag är så sjukt trött på att varje dag gå runt med en gravidmage och ha magknip. Så, nu tar jag tag i detta och utesluter inte bara laktos ur min diet utan även gluten. Det vill säga: Ingen mer pasta, inget mer mjukt bröd av något slag. Känns inte så svårt att ta bort när man redan är av med laktos av alla dess slag.
Kommer även bli riktigt nyttigt för både kropp och själ det här. Yay!

Hemflytten börjar närma sig. Det är verkligen inte långt kvar nu och det börjar kännas. Vemod blandas med förväntan. Kan bli skönt. Kan bli bra. Det är ju trots allt bara några månader och sen är jag tillbaks i Umeå. Inte bara tillbaks, då ska jag fanimej komma in på utbildningen och flytta ihop med min Erik på riktigt. Banne mig!

Förövrigt saknar jag min Alice. Min Honeyboney. Mitt andra jag.


Kommentarer
Anonym

Hade du inte haft så dåliga betyg och gjort så dåligt ifrån dig på högskoleprovet så kanske du hade kommit in redan nu. Synd. Vilket drömliv du lever egentligen. Inte.



Hahaha

2009-01-05 @ 18:16:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0