2008- sammanfattning.

Personligen tycker jag att det kan vara skönt att få en klar bild över vad som hänt i ens liv. Så jag tänkte att jag skulle göra en punktlista över saker jag pysslat med under 2008, månad för månad. Enjoy!

Januari:
- Hängde mest med min dåvarande pojkvän, Anton Lööv. Vi tog en kryssning ihop till Åbo för att mysa till det lite.
- Nattinnebandyn med temat Cirkus.

Februari:
- Jag redovisade mitt projektarbete ( som gick ut på att ha sånglektioner för 3 personer och detta avslutades i en konsert.)
- På sportlovet fyllde jag 19 och det blev lite middag och filmkväll för att fira detta.
- Jag lekte en hel del med frövifolket ( dvs. Tim och hans vänner)
- Musikalrepet började.

Mars:
- Jag började min utbildning för att bli sjukvårdare via Citygruppen i örebro.
- Jag träffade en massa nya människor. Curry, Burre och Rasmus bland annat. Vänner som fortfarande finns kvar.
- Det tog slut med Anton, efter ett 5 månaders förhållande stod vi inte längre ut med varandra som ett par. ( vi är idag vänner)

April:
- De där dryga nationella proven som höll på att ta död på alla treor började.
- Millencollin-konsert med grabbsen.
- Jag drog till Luleå för att träffa Jens för första gången.

Maj:
- Spenderade en vecka hos Jens.
- Sjukvårdarutbildningen avslutades och jag kunde titulera mig som sjukvårdare.
- Balen med Kalle.
- Musikalpremiär med mitt första officiella soloframträdande.

Juni:
- Avslutningsmiddag på Paco's med klassen.
- Krampen ( som vi förövrigt tog hem, såklart.)
- STUDENTEN!!! bästa dagen i mitt liv. Helt klart.
- Åkte till Luleå för att stanna där i två veckor.
- Avskedsfest med vännerna inför min Umeå flytt.

Juli:
- Flytt till Umeå
- Taket med Clara, Håkan och Erkki.
- Tog slut med Jens.

Augusti:
- Träffade Erik och Madde för första gången. Blev tillsammans med Erik 18/8.
- Fick jobb på Corona.
- Flyttade till min andra lägenhet i Umeå.
- Melonfest med Sparv.

September:
- Började min första universitetskurs, Kriminologi.
- Tog med mig Erik till Örebro.

Oktober:
- Hade första tentan.
- Åkte till Sundsvall för att träffa Eriks föräldrar.
- Skrev Högskoleprovet och fick 0,7.
- Började jobba på Scandic.

November:
- Hade andra och sista tentan för Kriminologin.
- Började ISS-kursen. ( individ, samlevnad och sexualitet)
- Gjorde minnes-undersökningen på universitetet.
- Flyttade tillbaks till Ålidhem.
- Avslutade sex-kursen.

December:
- Adam kom och bodde hos mig i två veckor.
- Åkte hem till örebro för att fira jul och träffa vänner.
- Bastukvällar hemma i Öret.
- Tillbaks till umeå för att fira nyår.

Ja, det var mitt år. Har varit ett underbart år i stort sätt. Mycket har hänt. Jag är väldigt nöjd och hoppas nu på ett minst lika bra 2009!

Hej.


Kommentarer
Anonym

tre pojkvänner på ett år, jäklar va du legat i. dom byte av varann bra verkade det som :p he he

2009-01-06 @ 15:12:28
Cutebutdeadly

Kan verka så, men så har det inte riktigt varit.

2009-01-07 @ 13:21:23
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0