Tillbaks i gamla fina Örebro.

Jag saknar dig så det gör ont i hjärtat. Inte bara lite ont utan faktiskt så att jag flera gånger har fått tårar i ögonen och önskat att jag inte tog det här beslutet. Vad har jag gjort? Jag bodde i Umeå, pluggade till mitt drömjobb, bodde ihop med den finaste människan jag vet. Men, jag har sagt det förr och jag säger det igen, Umeå finns med i mina tankar och i min framtid. Jag kommer komma tillbaks, jag vill komma tillbaks. Jag behöver bara andas lite, ha lite tid. Inte för att jag på något sätt är osäker på oss, utan på vad jag vill med mitt liv. Du är nog den enda jag är säker på att jag vill ha mitt liv, som min pojkvän och att flytta ihop är verkligen ett mål jag vill fullfölja i höst.
 
Fick en intervju på ett älderboende i Frövi som jag ska på om någon vecka. Hon verkade positiv så jag hoppas på det bästa. Men man ska ju inte ropa hej förns man kommit över bäcken, som det så fint heter. Annars har jag väl en lugn dag framför mig, tänkte springa lite på stan, gå till AMS och anmäla mig och sedan ja...dra till pappa och hämta mobilen.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Erik, jag saknar dig.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0