6 Månader.

Igår firade jag och min Erik 6 månader, vilket är det samma som ett halvår för er som har lite svårt med matten. Hur som, vi tänkte fira med lite chokladdoppade jordgubbar, ananas och glass. Men kvällen slutade med att Erik var tvungen att dra på labb och jag däckade i soffan strax efter 20.00. Så vi får ta igen det ikväll istället.

Känns helt galet att jag har lyckats vara med en och samma person i ett halvår, utan att tröttna. Inte bara varit tillsammans med, bott ihop med. Jag är stolt och jävligt lycklig. Känns underbart att äntligen ha hittat en person jag vill dela allt och lite till med. En pojkvän, en bästa vän och en roomie i en och samma person. Den ni.

Nej, nu ska jag inte sitta här och göra er mer avundsjuka. Jordgubbar ikväll och ålderdomshem om en liiiten stund. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0