Influensavaccin? My ass.

Influensavaccinet kan vara jordens dummaste påhitt. I biverkningarna står saker som; svullnad och ömhet. Ömhet? Jag kan ju inte ens sätta på mig kläder själv. Svullnad? Det ser ut som att jag tränat ena armen alldeles för mycket medan andra armen fortfarande ser helt normalt otränad ut.
Detta för att slippa en liten influensa. Usch.

Ska spendera min natt på hotellet med en jättegammal klasskamrat från Rosta. Hoppas på att det inte blir stelt och pinsamt. Det har ju alltid en tendens till att bli så när man träffar folk man inte träffat på en herrans massa år. Har bunkrat upp med böcker, ifall att. Eller har ni kanske tips på samtalsämnen?

Förresten är det redan andra advent idag. Det vill säga; två veckor till jul. Inga julklappar införskaffade. Förstår ni hur fort tiden springer iväg? Jag hinner inte med. Tur att jag har flera lediga dagar denna vecka, så jag kan pyssla ihop lite presenter till familjen.
På tal om ledighet, jag är ledig hela julen! Från julafton helaste vägen till nyår. Så nu fundilurar jag lite på att ta mitt pick och pack för att åka till Stockholm på en liten mellandagsrea-resa. Måste ändå dit och hämta mina kläder hos en vän. Så, är det någon som känner sig manad att följa med, just let me know!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0