Somliga går med trasiga skor.

Den berömda juldagen är nu över och här sitter jag med blåmärken, sår och träningsvärk i ben och mage. Det var kort sagt en underbar kväll! Trots att man träffade massor med folk som man kanske kunde klara sig utan. Träffade visserligen massor med trevliga människor som jag inte sett på år och dagar, bokstavligen. Riktigt roligt!
Tur att jag slapp den brutala bakfyllan som många av mina vänner blivit välsignade med. Mohaha!
Däremot är det jag som har skor utan sula, förfrusna fötter och har pajat min pojkväns kamera. Så jag fick nog min del av ångstkakan iallafall...

Ikväll blir det nog relativt lugnt. Ska till Oleary's för att kika på när pojkvännen spelar BlackJack, sedan är kvällen oplanerad. Funderar över om man ska styra kosan mot Frimis, där de har gratis inträde hela natten ut. Eller gå på en bio kanske? Eller rent av lägga sig och sova? Ja, finns ju lite att välja på, så att säga.

Är det inte sjukt irriterande att man alltid skickar massa onödiga/dumma sms på fyllan? Alltid. Varje gång. Nej, när det har uppfunnits en fyllespärr på mobilen då är jag den första att köpa det. No matter how expensive it might be. Och jag tror mina vänner borde göra det samma, haha.




Lite bilder från julbordet här hemma som jag hittade på mobilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0