Snöfall.

Just som jag pratar om julkänslor som inte vill komma, ja då kommer alla på en gång. Bara på grund av snön som har bestämt sig för att ligga kvar, åtminståne ett slag.
Men med snö kommer halka och vi kommer inte så bra överrens. Jag slirar mig igenom stan och ramlar lite för ofta. Fast, jag kan gå mer på det om det bara gäller någon vecka. Inte mer än så. Därefter vill jag bort. Långt bort.

Jag har en god vän som inte bara är dagens kändis, han ska även åka till Thailand över jul/nyår. Ironfister ligger farligt nära att hamna i min svarta bok. Jag vill också till värmen, solen och det blåa havet. Nu har jag aldrig varit i asien men jag har som mål att komma dit, en dag.
Nu får jag hålla ställningen i party-Örebro medan han ligger och lapar sol. Skitunge!

Näst; Jobb och kladdkakebak. Hej!



Kommentarer
iRONFiSTER

Åh det är så varmt här! :o

2009-12-19 @ 14:06:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0