80tals tema och flyttbeslut.



När man försöker bestämma sig för huruvida man ska börja plugga och flytta norrut eller stanna i huvudstaden för jobb hjälper det väldigt mycket med vänners tips och synpunkter. Efter att ha vägt fram och tillbaks känner jag att jo, stockholm får det bli. Jag måste bara få det att fungera praktiskt också. Med kontraktet för sundsvalls lägenheten och all den skiten. Sedan måste jag ju kirra lägenhet och jobb i Stockholm också.
Sommaren har varit alldeles för kort för att jag ska hinna ta farväl ordentligt. Jag har verkligen kärat ner mig brutalt i den där staden. Jag känner mig hemma.
Så, lägenhet finnes i Sundsvall för den som vill ha. Och lägenhet samt arbete sökes i Stockholm. Hör av er om ni är intresserade eller om ni har något att erbjuda;)
Jag är absolut inte kräsen. Bor gärna i en städskrubb och arbetar som slamsugare om så är möjligt!

Förövrigt känner jag att jag måste berätta vad det faktiskt var med den där vattenflaskan. Alla verkar ju tro att jag har kört upp den på platser där sådana föremål knappast ska befinna sig. Detta stämmer alltså inte. Jag bytte ut innehållet från kranvatten till smultronvin. Thats it. Inga mer spekulationer är nödvändiga.

Förövrigt nummer 2. Alla grönalundare där ute, jag vet att ni läser; rösta på temat för avslutningsfesten. Och rösta rätt. Inget jävla disneytema. Rösta vettigt och ta 80-talet som erat val. Neon. Underbar musik. Stora hår. Benvärmare. Färgexplodera! Kom igen nu.

Nu ska jag göra te och fortsätta sakna mitt stockholm. Hej!



Kommentarer
Anonym

Så länge du gör det som gör dig glad så kommer allt annat ordna sig!tänk först och främst på det som gör dig lycklig, prioritera inre välmående!

2009-08-03 @ 21:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0