Fredag/Lördag.

Gårdagen bjöd både på det ena och det andra. Gästerna på grönan var bland de mest otrevliga jag någonsin varit med om, men det vägdes upp med att det knappt var några gäster alls. Ett helt okej arbetspass med andra ord.
Efter jobbet sprang jag, bokstavligen, till skansen för att säga hej till bästaste Jens som spelade. Varje gång man ser honom kommer man på hur mycket man saknar honom. Inte som pojkvän, men som den underbara vän han är.
Hur som helst, sprang vidare till bussen som tog mig och korvjohan till täby (efter några byten och så iallafall...) där vi hade en hemmafest som väntade på oss.
Stackars pojken som hade festen fick ett svindyrt marmorbord sönderslaget (värde typ 10 000). Hade det varit mitt hem hade jag förmodligen satt mig i ett hörn och gråtit men han höll god min och verkade inte alltför bekymrad.

Jag och Johan kände väl att vi inte riktigt hade festat klart när vi drog därifrån, eller vi var väl snarare för fulla för att lägga oss, så vi busade till det. "Bröt" oss in till kvarterets pool och badade nakna i mörkret. Kallt som satan var det men bastun efteråt gjorde att det blev helt okej.

Att man sedan vaknade med världens baksmälla och vinglade runt fram till typ...nyss, kändes väl lite mindre bra. Nu börjar den dock försvinna och kvällens plan är att gå på "Year One" för att sedan lägga sig i tid.

Summan summarum från gårdagen: Drick inte efter jobbet. Drick inte starksprit efter jobbet. Drick inte starksprit efter jobbet och lägg dig utan att dricka en hel massa vatten samt svälj en och annan ipren.



Kommentarer
Jokke

1000 kr på att ni knullade i bastun.

2009-08-08 @ 23:29:26
Cutebutdeadly

Bara du slevar hit stålarna;)

Nejdå:P Inget sånt.

2009-08-09 @ 00:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0