Morgonångest.

Idag fick jag lite ångest. Vad har jag åstakommit efter studenten?
1. Jag har flyttat runt i halva Sverige.
2. Jag har påbörjat sjuksköterskeutbildningen men har ingen ork att ta upp det igen, just nu.
3. Jag har haft 3 förhållanden, varav alla gick käpprätt åt fanders.
4. Jag har haft 4 arbeten. Scandic, Corona, Norrby Hemvård och Grönan. Varav jag inte sagt upp mig från ett, resten drog jag från. Typ.
5. Inte så värst mycket mer.

Så tänker man på andra i min ålder. Hillary Duff som räddar små barn i Afrika. Harry Potter snubben som spelat in massa filmer och tjänat multum. Varför står inte jag där? Jag vet ju knappt vad jag vill bli. 

Nu ska jag iväg med FotoJohan för inskrivning. Sedan; Karolinska, arbetsintervju och andra Johan. 
Ha det! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0