Borta bra men hemma bäst?

Ännu en kväll i goda vänners sällskap. Denna gång i Örebro. Tog mig först en sväng om hos fadern där det bjöds på både smörgåstårta och hallon/vindruvstårta. Gissa om jag var nöjd? Blev gift varje gång jag tog ny tårtbit. Betyder det att jag ska gifta mig fler gånger eller att jag får ett extra bra äktenskap? Lite svårt att tyda de små rackarna.
Därefter en vindrickarkväll med Erica och Martin. Vi satt mest och pratade och myste med jycke. Önskar jag kunde trolla tillbaks min virvelvind i stunder som dessa..

Just, fredagskvällen med grillmys blev toppen. Nakenbad, navelshots, köttbitar och sanning eller konka förgyllde kvällen och jag kan inte annat än att vara nöjd. Kul att så många kom, desto mindre kul att andra blev lite besvikna. Vi lovar en bättring till nästa gång.  

Höll på att glömma. Jag och systern gick iväg och kikade på Ice Age 3 idag. Mysig men inte ens hälften så kul som första och andra. Kan ha med för höga förväntningar attt göra. Synd iallafall.

Imorgon bär det av hemåt och det ska bli så obeskrivligt skönt. Kommer aldrig kunna bo hemma igen. Att anpassa mig efter andra är inte min grej, längre. Jag diskar när jag vill, tvättar när det passar mig och framför allt; beställer hem mat, anytime!

Hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0