Nostalgitrippar, ja tack!

Är jag ensam om att fullkomligt älska nostalgitrippar?
Jag har suttit hela dagen med flyttkartonger för att slänga onödiga saker. Men jag hittar inga onödiga grejor. Allt har ju sparats av anledningar. Lappar man skickade på högstadiet, dikter man skrev till kärlekar, födelsedagskort, brev, biobiljetter, gamla prov...ja, ni förstår. Ögonen tåras mer och mer för varje grej jag lyfter i lådorna. Minnen bubblar upp till ytan.
Det tar på krafterna och jag är nu helt slut. Men gud vad det är värt det. Jag kan inte annat än att älska mina saker och ingenting ska någonsin slängas bort. Jag må vara galen men fan vad det är underbart!

Förutom att trippa omkring i gamla minnen så har jag bara ett fåtal saker på agendan. Ringa Sundsvalls bostäder, ringa Stockholms Universitet, lämna bort min käraste mobil till skrotning samt kolla med Scandic i stockholm om de behöver mig. Så, där har ni min väldigt upptagna dag. Ska även pressa in massa kvalitetstid med min katt, som jag har saknat ihjäl mig efter under dessa månader. Han är bäst.

Hej!


Kommentarer
Anonym

miss you my friend!lycka till med allt!

2009-08-04 @ 21:03:43
Cutebutdeadly

Aaw! saknar dig med säkert, men vem är det?:P

2009-08-05 @ 00:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0