Produktiva dagar.

Gud vad jag var produktiv igår. Jag hann allt och ännu mer.
Morgonen börjades med ett besök av FotoJohan. Vi stack iväg till Kista för att skriva in honom på universitetet. Därefter hoppade vi på bussen till Karolinska sjukhuset för min undersökning. Blev massa nålstick och obehagliga saker som skulle upp på ställen där vinklade plastsaker inte hör hemma. Men nu slipper jag förhoppningsvis livmodershalscancer och annat som HPV-virus kan ge.
Hur som, efter detta drog vi en pizza innan jag skulle hoppa på nästa buss. Destination; Ekerö och värdfamilj.
Barnen var de sötaste jag sett på länge och mamman var toppen hon också. De visade mig "mitt" rum nere i källaren, det var faktiskt större än min nuvarande lägenhet. Galet.
Men jag är fortfarande kluven. Vet inte om jag vill binda upp mig ett år. Trots att det verkar buskul.
När mötet var slut hoppade jag på ännu en buss ( känns som att det är det enda jag gör härborta...) för att åka iväg till KorvJohan.
Inte ens där tog dagen slut. Nej, vi drog iväg på en fest hos hans vänner. 92or. Ja, det var intressant. Minst sagt. Känner mig galet gammal bland de små.
Därefter tog dagen äntligen slut. Sömnen var mer än välkommen.

Nu sitter jag ner i sängen med sparrissoppan i knät. Har lekt med min Emelie ett par timmar. Blev biologiska museet och Ikea-museet. Har blivit riktigt kulturell av att bo här. Eftersom att vi grönalundare får gratis inträde på alla museum och annat bus på djurgården så har jag utnyttjat detta till max. Nu har jag ingenting mer att göra där. Om man bortser från Waldermarsudde och fjäderholmarna/waxholm. Men det kommer. När jag har tid.

Måste fråga er alla. Vi har personalfest med temat Disney om några veckor. Vad ska jag vara? Jag vill vara något oväntat men fortfarande snyggt. Hjälp!



Kommentarer
hanna

jag vet precis vad du ska vara!! Snövit!! sminka dig riktigt vit i ansiktet och bär på ett rött äpple...alla andra blir dina dvärgar om du går i högklackat!

2009-08-20 @ 19:33:37
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/
Emelie

Jag tycker Cruella de Ville från 101 dalmatiner :)

2009-08-20 @ 19:59:17
Andreas

efter en hel del research ;)

esmeralda - hunchback of notre dame

jasmine - aladdin

tror jag passar dig bäst. har jag rätt? ^^

2009-08-20 @ 21:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0