Grekland, here we come!



Då var biljetterna bokade och betalade. En vecka till Hersonissos på söndag för mig, Maria, Johanna och Johan. 29 grader om dagarna. Sol och massa azurblått vatten. Ja, jag är fanimej avundsjuk på mig själv. Nästan.

Innan resan är det dock massor med saker som ska fixas. Börjar med att bara åka hem till Örebro idag och kolla på Magnus Betnér och Martin Sonnerby på björnstugan, men innan blir det middag med modern. Kommer bli så mysigt. Torsdag får ägnas åt att fixa med resan. Pengar ska växlas, badkläder köpas och solcremer införskaffas. Mycket att tänka på, speciellt vid så kort varsel men jag klagar inte ett dugg. Tur att man har pass och sådant klart.
Ja, och på fredag ska jag träffa min kusin som jag inte sett på över 5 år ( tror jag såg henne sist på farmors begravningsfika...) och därefter kommer jag tillbaks till mitt älskade Stockholm för en helkväll med min Emelie. Hon flyttar nämligen till Kalmar. Detta trots att jag har sagt att hon inte får. Gees, jag har ingen pli på mina vänner...

Förövrigt gör vissa bilder väldigt ont att se och jag saknar många stunder med dig. Umeå var inte så dåligt som jag tyckte när jag bodde där...

Nu; buss hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0