Grattis syster.



Idag fyller min lillasyster år. Den där lilla saken som inte får växa upp. Hon den där som för alltid ska vara inlåst från alla faror. Hon fyller 17 år. 17! Snart kan jag inte beskydda henne längre. Eller ja, snart och snart. Jag måste nog lägga ner direkt faktiskt. Hon har ju till och med pojkvän nu. Tiden går för fort. Jag vill inte att de där systrarna ska växa upp alls. Sluta fylla år nu!

Hur som helst. Ett stort grattis!
Jag kommer och firar både dig och Denise på söndag.

Idag blir det jobb. För ovanlighetens skull. Ska faktiskt försöka mig på Korv3 idag. Hoppas jag iallafall. Blir spännande! Jag känner liksom att steka korv är min nya grej. Kanske inte riktigt, men lätt värt ett försök. Ska man stanna på Grönan  nästa år så får det bli en kombitjänst, vilket innebär att jag då måste kombinera kiosk med något, fastfood känns väl närmast till hands även om attraktion vore bra mycket roligare. Men som sagt, korv idag.

Ha det!

En galet bra låt:
http://open.spotify.com/track/2ZEBuIMA5e3EzDcjZl9HcL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0