Anländ till Umeå.

Micaela - Ensam i Umeå. säger:

ska du göra ikväll då, sötnos?

henrik säger:

jag ska tänka på dig...

Det värker. I hjärtat.

Nu är jag framme. Jag vill bara bort. Väldigt nära att jag hoppade av tåget imorse och sprang raka vägen tillbaks till sängen. Men det gjorde jag inte. Jävligt dumt av mig att inte göra som min mage säger. Nu sitter jag ju här i min ensamhet med våta kinder och ett hjärta som bara skriker efter lite närhet.
Hur som helst, är bara att göra det bästa av situationen och ta tag i skiten här. Blir bättre imorgon när Erik kommer upp från Sundsvall och håller mig lite sällskap. Och så har jag ju en middag på Victors med fadern och Lisbeth att se fram emot. Inte helt fel. Bara gullet som fattas alltså.

Nu ska jag börja städa mitt så kallade kök. Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0