McSämst var namnet.

Igår drog jag och Erik med oss Robert ut på äventyr. Vi var alla glada och förväntansfulla när vi åkte in på ÖB och minst lika glada när vi lite senare kom ut ur affären med lite smått och gott i händerna. Bilen rullade vidare mot McDonalds där vi tänkte äta lite middag.
Till att börja med var kö:n flera meter lång och gick i slowmotion. Varför? jo, för att de inte orkade öppna en kassa till och för att tjejerna som stod där i den första var lätt retarderade. Hur som, kassa två öppnade efter en lång väntan och vi började beställa. Robert bestämde sig för en ceasarsallad. Till detta fick han en sked med orden: besticken är slut...
Hur i all världen ska en människa skära kyckling med en plastsked?
Vi andra fick våran mat efter att ha väntat medan de låg och grillades en stund.
Jag bestämmer mig sedan för att köpa en glass. Glassen kommer ut med stenhårda "bilar" och smakar vatten. Tack! precis det jag önskat mig.
När vi sedan skulle till att gå behövdes en toalett besökas. Men, den var fullproppad med andra människors avföring och var ej brukbar. Dessutom(!!) gick det inte att slänga skräpet för att papperskorgarna var så fulla.
Nej, usch! Det var ta mig sjutton den sämsta Mcdonalds jag någonsin varit på. Att kalla det McDonalds är nästan för bra. McSämst är vårat nya nickname på stället. Fy!

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0