Konstant trötthet.

Jag är konstant trött och jag vet inte vad det beror på. Jag skulle kunna somna gåendes känns det som. Hur mycket jag än sover ( och tro mig, mina vänner...jag sover mycket!) så försvinner inte tröttheten. Gosh.

Att studera på universitet är way much harder than I expected it to be. Men det är också så mycket mer intressant och människorna är sjukt mycket smartare. Hoppas jag kommer in i det snart, annars blir tentan svår att fixa.

Annars gör jag väl inte så mycket. Jobbar lite då och då. ( vilket vi har gjort varje natt i en månad imorgon, yay) och spenderar mest av min vakna tid med Sover med min Erik honom eller iallafall hos honom. OCh ja, jag gillar't fortfarande och har inte tröttnat än. Bara att ha honom i närheten gör mig varm inombords. Han är underbar.

Nej, frukost nu tror jag. Sedan Californiacation och Kriminologi. Hej folks!

(ursäkta mitt otroligt tråkiga inlägg...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0