Hat mot människor börjar utvecklas..

När jag började mitt arbete på Corona fick jag varningen att jag antagligen kommer börja hata folk, inte bara fulla människor utan folk över lag. Jag kan bara instämma. Det är faktiskt sant. Människor är idioter. Vem går fram till en arbetande tjej på krogen och frågar: Får jag ta på dig? Varpå jag självklart svarar: Nej?! och ÄNDÅ får man ett par händer tryckta mot brösten. Är detta okej? Brukar det vara så?
Att sedan få en massa skit för att folk inte har vett nog att hålla koll på sina garderobslappar och då tycker att det är MITT fel bara för att jag råkar jobba just där, just då?
Och det värsta av allt, enligt mig själv, folk som står och torrjuckar på varandra i varenda hörn. Get a fucking room!

Nej, jag är inte bitter. Jag gillar mitt jobb, det gör jag verkligen. Men hatet mot människor börjar sannerligen utvecklas. Tyvärr.

Nu bär det mot Willy's där jag och min babe ska köpa en massa mat och tjocka oss, precis som vanligt. Tack och hej, Leverpastej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0