Sundsvall och galenskap.

Helgen spenderades hos pojkvännens föräldrar. Jag har aldrig tidigare varit nervös för att träffa pojkvänners föräldrar men denna gång var det annorlunda. Jag var faktiskt livrädd. Men det gick nog bra, gjorde inte bort mig alltför mycket hoppas jag. Hur som, vi sprang runt i stan och på universitetsområdet, vi gick och såg Patrik 1.5 och vi var på Ikea. Kort sagt, vi hann med en hel del på bara två dagar.

Jag tror förövrigt att jag håller på att bli galen. Losing my mind. Vart jag än tittar ser jag gravida magar, barnvagnar eller ammande mammor. Verkligen Överallt! Dom invaderar Umeå och får mig att känna mig...ja, nästan lite avundsjuk. Inte för att jag vill ha barn nu, jag vet att det är helt fel tid, men för att det ser så otroligt mysigt ut att gå runt med de små i vagnar och alla tittar på en sådär avundsjukt. Min tid kommer nog, men under tiden...kan ni inte hålla de där sakerna borta från mig innan jag blir galen på riktigt och våldför mig på stackars Erik?

Borde vara i skolan nu, men tappade bort min mobil och bestämde mig för att istället för att komma en halvtimme försent så kommer jag i pausen och ser andra halvan av föreläsningen.

Hej.


Kommentarer
Frej

Dåligt med kommentarer, lägger en så du inte blir utan :)

2008-10-07 @ 13:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0