Nu är det klart...

... Platsen för världens bästa pojkvän går till...Erik Näslund!
Igårkväll när jag satt och hade lagom tråkigt framför tv:n gick min kära heting till Ica och kom tillbaks med...färska jordgubbar och Nutella! Är inte det helt sagolikt så säg?!

Ja, vad händer i övrigt? jag går omkring och försöker bestämma mig för om jag ska gå klart kriminologin eller hoppa av och börja arbeta. Fick idag jobb på Scandic och har ju jobbet på Corona så jag kanske skulle klara mig ekonomiskt. Med betoning på kanske.

Imorgon är det dags för Högskoleprovet. Hoppas alla håller tummarna, jag behöver det. Skulle jag få 1.0 så kommer jag in på min drömutbildning och kan börja min framtid. Kommer jag inte in så vet jag inte vad jag ska göra under våren. Kanske blir att jag joinar Sofi i Usa eller att jag flyttar hem. Fast helst av allt vill jag ju som sagt bli sjuksköterska, vara med min Erik och stanna häruppe i kylan. Så, håll tummarna hårt!

Plugg till straffrätts-seminariet nu.
Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0