Liten Lista.

60 ärliga frågor om dig själv!

1. vad är ditt mellan-namn?
Hanne
2. vilken tid gick du upp i morse? 08.00
3. är du i ett förhållande nu? Ja, det är jag.
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Ett par månader.
5. om nej, vem var du tillsammans med sist? Jens.
6. får man fråga varför det tog slut? För att han inte var redo för förhållande.
7. har du haft ett seriöst förhållande? Ja, det har jag.
8. vem vet mest om dig? Alice

9. Vad gör du på fredagskvällar? Jobbar eller festar.
10. bästa filmen du någonsin har sett? Har sett så många bra, kan inte välja.
11. har du haft sex med fler än 5 personer? Ja.
12. har du någonsin varit full? Ja.
13. har du testat droger? Nej.
14. röker du? Ibland.
15. snusar du? Nej.
16. saknar du någon just nu? Ja.

17. Hur mår du idag? Jo, det är okej.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ett, p-piller.
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag var tillsammans med Anton och hade ett väldigt lugnt liv.
20. bästa minnet från från sommaren? Studenten!
21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? Var nog England, om inte norrland räknas.
22. när var du där? Förra hösten.
23. är du rasist? Absolut inte.
24. har du helt svenskt ursprung?  Nej, tysk och jugoslav.

25. om nej, vart kommer du ifrån? Som sagt.
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer? Öhm, utländska kanske.
27. ser du fram emot någonting just nu? Julafton och 20 års dagen.
28. sköter du skolan? Kunde väl varit mer seriös.
29. vad hade du för betyg förra terminen? 13,5 i snitt. Sämst.
30. vad är det bästa du fått på ett prov? 53/53 möjliga.
31. vilket ämne var det? Svenska.
32. har du fått ig på ett prov? Ja.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja det har jag.
34. Anser du dig vara intelligent? Nej, det vore att ljuga för mig själv.
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Vårterminen av 3an.
36. den värsta tiden då? Högstadiet.
37. har du mått jättedåligt psykiskt? Jo, det har jag.
38. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej.
39. har du haft sömnproblem? Ja.
40. hur ofta gråter du? Ganska ofta.

41. vad gör du när du mår dåligt? Gråter och lyssnar på musik.
42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Msn.
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? Det vill jag inte prata om.
44. vilken klass går du i nu? Går ingen klass. Läser kriminologi
45. vilken skola? Umeå Universitet
46. har du varit otrogen någon gång? Jo.
47. har någon varit otrogen mot dig? Ja.
48. är du stolt över dig själv? Ibland.

49. vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är väldigt snäll, egentligen.
50. vad får du ofta komplimanger för? Att jag har fina ögon.
51. har du lätt att få folk att skratta? Jo.
52. cider elller öl?  Cider.
53. har du några talanger? Inte direkt.
54. vet du om någon är kär i dig? Man kan ju hoppas.
55. är du bra kompis med ditt/dina syskon? Jo det är jag.
56. vad står det i ditt senaste sms? ”Har inte tid. Måste verkligen komma igång med plugget…men ja, det är bara att tumla på om det är ledigt. Pussar”

57. hur lång är du? 1,75 circus.
58. Hur mycket väger du? Runt 60.
59. Vilken storlek har du på kläderna? Small/medium
60. Har du svarat ärligt? Yes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0