Inom Kort.

Nu har jag suttit med min almanacka och insett att det är mycket som är inplanerat för den närmsta framtiden. Nästa helg kommer mina älskade norrlänningar upp från Örebro för att kalasa och hålla mig lite sällskap häruppe i kylan. Det är även min och Eriks tvåmånadersdag då. Känns som mycket mer men ja, det beror nog på att vi praktiskt taget bor ihop.
Hur som, helgen efter det väntar en inte alltför rolig grej, högskoleprovet. Men vad gör man inte för att kunna bli barnmorska?!
Därefter har vi en till gigantisk tenta att plugga rumpan av sig till. Veckan efter den far jag min kos till Örebro för att fira min kära mor, umgås med vännerna och bara pusta ut lite.
Det är väl ungefär så långt jag kommit i min planering.
Eller nej, Adam Brus, min kära broder, kommer och bor hos mig December ut. Ska bli så underbart att ha honom här så länge!

Idag har det verkligen varit självmordsväder i Umeå. Jag och Erik har bara suttit inne och lagat massa god mat, bakat kladdkaka och kollat på tv typ. Eller ja, han har väl varit duktig och pluggat ett par timmar nu. Men jag, jag har iallafall bara myst hela dagen. Det FÅR man göra när vädret suger, det har jag alltid sagt...

Filmtips: Felon.
Mattips: Kycklingwraps. Hemmagjorda.
Musiktips: Everything- Michael Buble

Jag saknar mina vänner. Så mycket att det nästan gör ont i magen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0