I brist på liv.

Kontaktannons


Jag är en överviktig sexgalning som längtar efter lite beroende i mitt liv. Jag älskar att kastrera hundvalpar och att skadeskjuta kråkor men jag avskyr småbarn.
Jag letar efter en hjärndöd idiot som kan som kan mörda mitt syskon med en otrogen bäver.
Du bör vara homofob och det gör inget om du är lika het som naken-Janne.
Vänligen hör av dig. Eller titta förbi på en kopp surströmmingrens. Jag bor på den gröna ängen . Kram!

 

 

Kontaktannons

Hej!
Jag är en --1-- --2-- som längtar efter lite --3-- i mitt liv. Jag älskar att  --4-- och att --5-- men jag avskyr --6--.
Jag letar efter en --7-- som kan som kan --8-- runt med en --9--.
Du bör vara --10-- och det gör inget om du är --11--.
Vänligen hör av dig. Eller titta förbi på en kopp --12--. Jag bor --13--. Kram!

1. Första siffran i ditt telefonnummer:

1. grön
2. bajsnödig
3. hemlös
4. eldsprutande
5. livsfarlig
6. bedårande
7. blodtörstig
8. minderårig
9. lågbegåvad
0. överviktig

2. Ditt stjärntecken:

Stenbock: ragata
Oxe: grismördare
Jungfru: vampyr
Vattuman: småbarnsmamma
Tvilling: nazist
Våg: boytoy
Fisk: sexgalning
Kräfta: surfitta
Skorpion: svärmorsdröm
Vädur: gynekolog
Lejon: lejontämjare
Skytt: hora

3. vilket datum är du född:

1-5: äkta kärlek
6-10: vilt och galet sex
11-15: kannibalism
16-20: happyness
21-25: beroende
25-31: HIV

4. Din favoritfärg:

Svart: att suga av en falukorv
Gul: marsipangrisar
Lila: barfota skogspromenader
Blå: att porrsurfa
Grön: att kastrera hundvalpar
Rosa: att baka en god moderkaka
Röd: att få stånd i kyrkan
Annan: att leka kurragömma

5. Din hårfärg

Svart: skalbagge
Blond: snorkråka
Brun: bajskorv
Rött: gristestickel
Flerfärgat: skadeskjuten kråka
Annat: hundvalp

6. Favorithögtid:

Påsk: emos
Alla hjärtans dag: kattungar
Lucia: romantik
Midsommar: småbarn
Jul: att duscha
Nyår: fetma

7. Första bokstaven i din mammas namn:

A-B-C-D: hjärndöd idiot
E-F-G-H: David Hasselhof-look alike
I-J-K-L: blyg oskuld
M-N-O-P: hemlös gubbe
Q-R-S-T: sjungande kannibal
U-V-X-Y-Z: trädkramande hippie
Å-Ä-Ö: döende dammsugarförsäljare

8. Första bokstaven i din pappas namn:

A-B-C-D: borra ett hål
E-F-G-H: onanera
I-J-K-L: ha sex dygnet runt
M-N-O-P: massera mina fötter
Q-R-S-T: mörda mitt syskon
U-V-X-Y-Z: kasta lasso
Å-Ä-Ö: sjunga en duett

9. Ditt favoritgodis:

Choklad: otrogen bäver
Salt: urinerande gräshoppa
Surt: glödande fiskpinne
Sött: fyrkantig melon
Chips: vaselininsmord gurka
Nötter: neonrosa istapp

10. Din frisyr:

Kort: manlig
Page: kvinnlig
Axellångt: homofob
Långt: nazist
Rakad: trollkarl
Längre än långt: hårig
Dreads: förbannad
Annat: lik Tomas Di Leva

11. Första bokstaven i ditt efternamn:

A-B-C-D: döende i böldpesten
E-F-G-H: en varulv som äter småbarn
I-J-K-L: motbjudande från topp till tå
M-N-O-P: döv och stum och heldum
Q-R-S-T: lika het som Naken-Janne
U-V-X-Y-Z: i behov av att kissa på mina husdjur
Å-Ä-Ö: en kollonilott i Stockholm

12. Din favoritdryck av följande:

Mjölk: te
Vatten: kaffe
Öl: snigelslem
Vin: glögg
Cider: kiss
Starksprit/drinkar: surströmmingsrens
O´boy: diarré

13. Du åker helst:

Går: på den gröna ängen
Cyklar: bakom den röda sopkontainern
Bil: under Kungens säng
Buss: i Göteborgs slumområde
Tåg: här hemma
Flyg: i fyllecellen på polishuset
Häst och vagn: i Red light district, den tredje luckan från vänster


Kommentarer
Emilia

Hej!

Jag är en bedårande sexgalning som längtar efter lite beroende i mitt liv. Jag älskar marsinpangrisar och gristestickel men jag avskyr att duscha.

Jag letar efter en hemlös gubbe som kan massera mina fötter med en otrogen bäver.

Du bör vara homofob och det gör inget om du är döv och stum och heldum.

Vänligen hör av dig. Eller titta förbi på en kopp diareé. Jag bor under Kungens säng. Kram!

2008-10-16 @ 14:10:33
URL: http://skoholic.blogg.se/
Anna j.

Hej!

Jag är en grön nazist som längtar efter lite äkta kärlek i mitt liv. Jag älskar att baka en god moderkaka och bajskorvar men jag avskyr att duscha.

Jag letar efter en blyg oskuld som kan som kan kasta lasso runt med en vaselininsmord gurka.

Du bör vara homofob och det gör inget om du är motbjudande från topp till tå

Vänligen hör av dig. Eller titta förbi på en kopp diarré. Jag bor bakom den röda sopkontainern. Kram!

2008-10-20 @ 02:41:56
URL: http://annajin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0