Helgen.

Yay, äntligen är den här. Den där efterlängtade, roliga, underbara helgen. Ikväll får jag träffa människor jag inte sett på ett tag, vilket kommer kännas både pirrigt och underbart. Har verkligen saknat er alla. Blir lite kalas med dem, hoppas man slipper krogen. ( inte för att låta negativ eller så, men kroglivet i Umeå är inget att rekommendera direkt...om vi inte snackar om Corona vill säga).
Imorgon blir det maskerad och 2månader med Erik. Den dagen kommer bli helt underbar, den med. Vad vi ska klä ut oss till får ni vänta med spänning för att se, om jag bestämmer mig för att lägga upp bilder alltså. Hur som, även denna dag är efterlängtad.
Ja, och på söndag blir det kriminologi-plugg. Inte så roligt men vad sjutton. Det är ett lätt seminarium så jag sörjer inte alltför mycket över det. Kan ju vara skönt att ha något att pyssla med medan man (kanske) är bakis.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag börja skriva mina seminarium frågor som ska in idag...alltid ute i sista minuten, men varför stressa ihjäl sig. Kriminologi är dötrist.

Hej.

Förövrigt kommer jag hem till örebro 6/11 och stannar till 10/11. Så ni vet;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0