En liten lista om kärlek.

Lista stulen från Bilddagboken. Ja, jag är 19 år...vilket fortfarande betyder att jag är tonåring och har rätt att vara barnslig.


Är du kär just nu?
Yesbox.

Har du kysst någon idag?
Ja.

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Oh ja.

Har du ett förhållande?
Ja.'

Om nej, varför inte?
Ja, som sagt.

Hur många har du varit tillsammans med?
För många enlig de flesta, lagom enligt mig själv.

När förlorade du oskulden?
När jag var 16. För exakt 3 år sedan i måndags;)

När går gränsen vid otrohet?
Vid en kyss och tankar om mer.

Har du varit otrogen och om ja, varför?
Ja, det har jag. Varför? För att jag var kär i han jag var otrogen med…

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?  
Ja, det har jag nog.

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Tog slut 18/7, varför? Ja, för att han inte var redo för något.

Är du romantisk?
Lite kanske.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Nej.

Är du svårflörtad?
Beror helt på vem som flörtar.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Absolut.

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
 Oskar


Hur länge höll det?
Några månader.

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Ja, det har jag.

Har du lekt med någons känslor?
Jo, tyvärr.

Har du haft sex med över 20 personer?
Det vill jag inte gå in på.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Från och till i nio månader.

... och ditt kortaste?
Lite över en månad.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill ha det förhållandet jag har precis nu.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
I lekis möjligtvis.

Är du en bra pojk/flickvän
Ja, det är jag.

Hur många har du haft sex med i år?
Några stycken.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Min kära sambo, Erik.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Erik.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Ja…


När fick du din första kyss?
Jag gick i högstadiet i alla fall.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Typ 25 kanske.


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Mina riktiga syskon är singlar, och fortsätter förhoppningsvis vara det ett tag till;) Men annars, nej det skulle jag aldrig vilja.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Inte namnet kanske, men skulle absolut kunna tillägna honom någonting fint.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Dumpad. Definitivt.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Killar med humor, som är smarta, lugna och passionerade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0