Utgång i Norr.

Ikväll blir det att kalasa lite med min Madde. Vi ska göra Umeå osäkert, for sure. Eller ja, så vida det inte blir Xtrem...då är ju hela kvällen körd. Men det säger jag inte högt.
Vore faktiskt riktigt kul att få festa lite på Corona och inte bara hänga jackor/plocka disk/vara nykter där. Så snälla,snälla,snälla folk som ska med ikväll, var på min sida. Den rätta och enda sidan.

Har påbörjat ett projekt som går ut på att omvandla mammas pojke ( Burre) till en badboy. Detta är ett projekt som är dömt att misslyckas då pojken har lite små problem med att vara elak och dryg. Dock har han hajat det där med självförtroende så helt kört kanske det inte är. Håll tummarna för pojken.

Saknar förövrigt gymnasietiden
. Allt med den tiden faktiskt. Fester jämt, flum i skolan, mina grabbar, alla dagar man bara låg hemma och sket i skolan för att inte göra ett piss...Jag saknar det. Ta mig tillbaks. Kanske inte till Örebro eller bort från Erik...men ta mig tillbaks till lugnet och allt roligt.

Hej.


Kommentarer
Burre

Vad i helvette mickan fan! Jag är en sjukt bra badboy...!!...Just nu funderar jag på utgång och de e ju trotts allt söndag!! för i helvette...de e inge som mammas lilla pojke skulle göra ;) haha! Dock kanske man skulle lägga sig tidigt så jag kan gå upp och tvätta imorn ^^

2008-11-16 @ 22:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0