Tillbaks i kylan.

Nu har man avverkat en helg "hemma" i Örebro. Blev väl inte riktigt som planerat men jag är nöjd ändå. Blev lite party, lite familjemys och shopping. Att jag sedan missade nästintill alla vänner var väl det enda som sög massor. Tur att vi har ett jullov bara runt hörnet.

Annars har veckan bestått av Scandicjobb, föreläsningar och pepparkakshusbakning. Har varit en riktig toppenvecka faktiskt. Känns både skönt och drygt att vara tillbaks häruppe i minusgraderna och frosten. Skönt att vara tillbaks hos min Erik men inte alltför kul att gå runt och frysa arslet av sig hela tiden.

Nu ska jag ner i tvättstugan och plugga lite Sexualkunskap.

( Förövrigt är 0,7-0,8 bra för en estet som aldrig någonsin i hela sitt liv pluggat inför någonting. Jag är hur som helst nöjd över de poängen.)

Hej.


Kommentarer
erik

ja! 0.8 är genomsnittet... dvs bra för första gången en estet skriver ;) :)



och för den som bryr sig så är provet rättat mha normeringstabell, dvs rättningen är beroende av en normalfördelningskurva. Den procentuella ökningen mellan exempelvis den normerade poängen 0.8 till 1.2 är bara 20% i antalet korrekta svar. (skillnaden 1.2-0.8 kan ju tolkas som en ökning med 50% i antalet rätt på provet, så är det alltså inte.)



Nörden kunde inte hålla sig, men imorgon får du ju veta exakt iaf!

puss...

2008-11-13 @ 15:26:21
haha

orka skylla på att man är "estet"

2008-11-15 @ 18:48:12
Anonym

orka skylla på att man är "estet"

2008-11-15 @ 18:48:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0