Mot Örebro.

Idag åker jag äntligen hem till Närke för att spendera helgen hemma hos familjen och med vännerna därnere. Ska bli så fruktansvärt skönt att se dom igen. För att inte prata om katterna, fy vad man saknar kattmys här i kylan.

Hur som helst, här har ni min helg sammanfattat:

Fredag- Hälsa på Karolinska skolan och fixa lite saker på stan, överraskning till mor, SkRiKa-konsert och sen familjemys.
Lördag- Marieberg med Alice, Förfest och Satin med mina favoriter.
Söndag- Mormor och Morfar kommer på besök, Träffa mina pojkar (?)
Måndag- Åka tillbaks till Umeå och kärleken.

Har ni andra förslag så är det en hel del luckor, även om det kanske inte ser så ut.
( och Erik...jag kommer sakna dig väldigt mycket.)

Började förövrigt en ny kurs igår. Identitet, Samlevnad och sexualitet. Hittills verkar den helt okej, mycket sexsnack är ju alltid lika kul. Jag trivs så jävla bra just nu.

Är du stalker, var vänlig och sluta kolla upp mitt liv. Sluta kolla upp saker som rör mitt liv. Håll dig till ditt.

Hej.



Kommentarer
Jossan

Helo! Min goda vän, din pojkvän, visade mig din blogg när ni nyss börjat träffas. Självklart läser jag den ibland för att försöka skaffa mig en uppfattning om vem min väns nya flickvän är och om hon är bra eller dålig för honom, för att jag bryr mig om honom och vill att han ska ha det bästa. Ett jättebra sätt att få veta lite om en person är väl att läsa personens, i det här fallet din, blogg? Det tycker iallfall jag och jag börjar sakta men säkert skaffa mig en liten uppfattning. Främst genom erik men också lite härifrån.

Hoppas detta gjort dig lite klokare. Om inte så har du ju nu mitt ip-nummer så du kan blocka mig om det känns jobbigt att jag tittar in ibland.

Hade!

2008-11-06 @ 19:07:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0