Underbar dag.

Idag har varit en underbar dag, trots feber och brännskador. Solen har varit framme helaste dagen och den har till och med gjort mig lite brunare. Sånt gillas ju skarpt!
Förutom att steka i solen har jag inte gjort ett dugg idag. Så ska det vara när det är helg.

Kvällen hos Ida igår var väldigt mysig. Hon är nog en av dom gulligaste kompisarna man kan ha. Lagade dundergod mat och bjussade på godis. *Wiiih* Vi satt och letade efter ett filmklipp i en film i över en timme ( dvddosan glömdes hemma) och hittade det inte...kändes lite värdelöst. Stoppade in dvdn i datorn och hittade det direkt. Jaja, bara jag och Ida som lyckas med sånt:P Hade iallafall en mysig kväll, tack darling.

Vi är tappra människor. Men jag måste erkänna att jag tycker det är lite jobbigt att sakna någon man tycker en massa om... Men förhoppningsvis har vi all tid i världen sen och allt kommer gå bra:) Jag håller tummarna ( för det också...)

Nu ska jag joina mor framför tv:n och bara fortsätta njuta av denna underbara dag.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0