Övergivenhetsångest.

Min enorma, överdrivna rädsla för att bli övergiven slår ut precis allting annat. Jag tror inte att jag kommer bli övergiven, jag är övertygad om att det kommer bli så. Jag kan redan känna hur ont det kommer göra.

[Känn Pulsen Slå
- Berny Pålsson]

Gosh, det där skulle kunna vara skrivet av mig. Igår kom jag dessutom på varför det är så, men jag tror jag struntar i att ta upp det i min blogg. Ringer nog Mr.M och snackar om det istället...

Idag har jag ett rep på 9 timmar att se fram emot. Känns väl kanske inte så pepp men vad gör man inte för betygen just nu? MÅSTE komma upp i 14 (betygspoäng alltså) för att ha någon som helst chans att komma in till våren. Så, 9 timmar idag kan jag nog avvara för att ha chans på ett VG eller så.

Jag saknar dig så det gör ont och jag ogillar din mobil väldans mycket=/

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0