Musikal för hela slanten.

Vaknade imorse med jordens värsta träningsvärk i ljumskarna och en stor bula i huvudet samt en svullen fot. Ja, det är hårt att vara sjukvårdare minsann;D Imorgon får vi våra brickor som bevisar hur otroligt coola vi är, sen är vi verkligen helt klara. Klara med Citygruppen, klara med utbildningen och klara med Mr. Pervert. Sagolikt underbart.

Nu i veckan blir det musikalrep för hela slanten, igen. Alla övergångar är klara, allt tekniskt rep likaså. Nu är det bara att repa ihop oss, få allt att klaffa och lära oss allt utantill. Ska bli så jävla skönt när allt är klart och man kan pusta ut. Då är det bara att oroa sig inför betygssättningen och framtiden istället.

Har börjat oroa mig för att komma in i Dalarna istället för i Umeå. Inte för att det vore så hemskt utan mer för att jag nu är väldigt inställd på att få flytta uppåt. Vore bara jobbigt att börja leta lägenhet och arbete där istället. Sen skulle jag ju inte kunna träffa Jens och jag skulle inte ha min hockeyspelande sambo väntandes där uppe heller. Nej, Umeå får det bli...

Plugg som väntar. Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0