Liten skolflicka.

Jag är verkligen den där barnsliga lilla skolflickan idag. Känns som att allting runt omkring är rosa och mysigt. Jag har inte ens mardrömmar längre. Det är nog verkligen en förälskelse. På riktigt. Känns dunderbra fast jättejobbigt. Jobbigt med tanke på att jag inte har någon som helst aning om ifall han känner likadant och jobbigt med tanke på att vi inte kommer ses på minst en månad, vilket kanske gör att om han nu har känslor för mig med så kanske dom svalnat när vi ses nästa gång och han kanske har ångrat sig. Jag tänker för mycket.

Så, idag ska jag bara njuta av allt jag känner. Förälskad skolflicka är min nya identitet.

Hej.

( STUDENTEN om 25 dagar, btw.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0