Kom hit.

Förlåt om jag verkar lite bitter eller krävande eller så. Jag vill bara att du ska vara lite engagerad om vi ska kunna ses. Jag betalar och du behöver bara hitta ett passande datum. Vill verkligen träffa dig så snart som möjligt, för jag saknar dig. Vilket jag har sagt tusentals gånger i den här bloggen snart. Men "någon gång i sommar" är liksom inte riktigt good enough för mig...

Idag är ingen bra dag. Idag är en jobbig och pissig dag, så därför tänker jag inte skriva mer i min blogg nu. Det här får räcka.

Hej.

( Eller jo, jag ska nämna att Sebastian är världens bästa psykolog. Han är bäst på mycket i och för sig, men som psykolog specifikt. Tack)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0