Inte tillsammans men inte heller supersinglar?

Varför finns det inte ett ord för par som inte är tillsammans men heller kanske inte supersinglar? På G? men det är man ju inte om man redan kyssts och "sånt där", och dessutom har känslor för varandra. Någon som vet ett bra ord för detta?

Hur som helst. Repat med klassen inför musikalen idag. Går väl kanske inte bäst men ja, det går ju iallafall frammåt så att säga. Känns ju lite dumt när en av lärarna pekar ut folk och inför hela klassen skäller ut personen. Nu har väl inte riktigt jag varit där...men jag tycker synd om de som blir utsatta. Det är ju inte alltför lätt att dampa loss på ett par trummor när resten av klassen är halvengagerade eller att sjunga någonting utantill direkt när texten är på typ arabiska. Men men, att läraren i fråga är en idiot är ju redan tidigare bevisat då han fått flera anmälningar på sig av elever ( däribland jag själv).

Nu ska jag väl ta tag i allting och förbereda mig inför den kommande sånglektionen och engelska redovisningen. Håll tummarna;)

Btw, Hoppas det gick bra och att du kommer in i Piteå nu. Mina tummar hålls stenhårt och jag tror bauta mycket på dig, snyggo!

Hej.


Kommentarer
Fiskarn

Särbos?

2008-05-06 @ 21:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0