Helvetes allergier.

Dumma, dumma, dumma allergi. Nu kanske jag inte kan vara med på genrepet aka smygpremiären imorrn. Suger åsnepung faktiskt!
Måste bli frisk till imorrn, ja det måste jag.

Har ägnat dagen åt att skicka in arbetsansökningar, skriva klart uppsatser och kräkas. Har varit en riktigt spännande dag, minsann. Gjorde ett försök att gå ut på krogen men gav upp hemma hos Sparv. Hade kunnat bli en redigt rolig krogenrunda, då alla ( och då menar jag ALLA) ska ut i och med att det är bartömning på Klaras. Men icke. Här får jag sitta, ensam och sjuk och fortsätta med alla skoluppgifter som är kvar. Yay.

Förlåt om jag är negativ.

Hittade iaf en fin bild på mig och Karl som jag kan lägga upp:)

image114


Kommentarer
karro

ha en fortsatt trevlig kväll! :D
kram

2008-05-23 @ 22:04:41
V

så sööt! kika in min blogg!

2008-05-23 @ 22:17:43
URL: http://vickanss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0