Frusen man söker kärlek.

Så kul, här sitter hela sveriges kvinnliga befolkning och dregglar, drömmer och längtar efter en egen man från norr. Ni borde alla vara avundsjuka på lilla mig som redan hittat mig en egen norrlänning att vila ögonen ( och öronen) på.  Lyckligt lottad man kan vara. Sen att han tycker om mig också gör ju saken bara ännu mer avundsvärt. Mohaha! In your faces;)

Tvprogrammet däremot är väl ingen höjdare i sig kanske. Bara allmänt mysigt att höra norrländska och se kära små människor. Saknar dock att själv befinna mig däruppe och gulla runt med den finaste av alla norrlänningarna. Men snart så. Snart flyttar jag ju dit och då jävlar.  (om jag nu inte kommit in i Dalarna, vilket jag inte vet än. Har inte vågat öppna kuvertet.)

Nu ska jag återgå till tv:n. Tjo flöjt!

( Engelska Nationella B imorgon. Håll tummarna.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0