Det visste du inte va?!

I brist på saker att göra...


Visste du att jag:

(/) Är kär i någon- Close to.
( ) Cyklat utan händer ? För att kunna göra det krävs det nog att man kan cykla.
(x) Tycker att sommaren borde komma nu ? Ja, fast enligt mig är den nog här nu.
(x) Hatat kärlek ? Ja, verkligen.
(x) Har/haft converse - Lovin? it.
(x) Känt mig som ett as ? Yesbox, allt för ofta.
(x) Älskar att gunga ? Såklart, än lever barnet i mig kvar.
(x) Gillar någon så att det gör ont ? Ja, att tycka om någon som bor så långt bort gör faktiskt lite ont.
(x) Är höjdrädd ? Verkligen. Fast älskar att flyga.
(x) Gjort mig själv illa ? Ja, jag har ju piercat mig OCH tatuerat mig, med flit.
( ) Är homosexuell ? Nej.
(x) Kysst mig själv i en spegel ? Man har väl varit full?
(x) Hoppat från ett fönster ? Jadå, fast inte på det sättet ni förmodligen menar.
(x) Viskat i någons öra ? Såklart, jätteskoj ju.
(x) Hamnat på sjukhus ? Hästolyckor ftw!
(x) Förlorat någon jag älskade ? Farmor.
( ) Dödat någon ? Gills flugor?
(x) Bakat sockerkaka ? Älska sockerkaka!
(x) Velat dö ? Ja, det har nog alla någon gång.
( ) Lyssnat på samma låt en hel natt ? Jag brukar sova då. Men har lyssnat på samma låt i flera timmar.
(x) Ätit godis istället för att gråta ? Så många gånger.
(x) Skrikit hora/bög till någon - ? ja.
(x) Varit full ? Jo, ett par gånger.
( ) Varit hög ? Nej.
(x) Varit ordlös ? Ja, man kan inte alltid komma på saker att säga.
( ) Är kåt ? Nej.
( ) Hatar värme ? Älskar det.
(x) Har skrivit på någons arm ? Man har varit på festival?
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil ? Såklart.
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar ? Ja, verkligen.
(x) Har ångrat mig ? Väldigt ofta. Mest småsaker men en del större saker också.
(x) Varit svartsjuk ? Jag har väldigt lätt för att bli det.
(x) Har hostat blod ? Lunginflammation. Yay.
(x) Hoppat omkring på stan ? Jadå.
(x) Tycker om kladdkaka ? Älskar allt med socker.
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om ? Jadå, många gånger.
(x) Tror på det övernaturliga ? Absolut. Livrädd för spöken och annat läskigt.
(x) Har hatat mina föräldrar ? Såklart, vem har inte gjort det ibland?!
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt ? Fast inte spytt med flit liksom?
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende ? Händer lite då och då.
(x) Har spelat gitarr ? Har hänt men jag kan verkligen inte.
(x) Skrattat åt mig själv ? Jämt.
(x) Sjunger i duschen ? Jag övar mina sångläxor där ibland.
(x) Skrikit mig hes av panik ? ja?
(x) Blivit strypt ? Ja, en viss person försökte i sömnen, läskigt var förnamnet.
(x) Har sett någon dö ? ja, vi hade en duva som katterna fick tag på. Han dog?
(x) Har skakat av nervositet ? Händer väldigt ofta.
(x) Blivit slagen seriöst ? Någons flickvän?
(x) Har skrattat så jag gråtit - Många gånger
(x) Sprungit och gråtit samtidigt - Bort, bort, bort.
( ) Fått för mig att jag är homo men kommit på att jag inte är det
(x) Haft solen i ögonen med ett leende ? Många gånger.
( ) Slängt porslin i väggen ? tror inte det i alla fall.
(x) Hatat hela världen ? Jag har också varit 13?
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om ? Jag och festivalfolk<3
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat ? Nej, men jävligt viktigt.
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig - Vem gillar det?
(x) Drömmer ofta mardrömmar ? Flera gånger i veckan.
(x) Skulle kunna dö för någon ? Utan tvekan.
(x) Har ett smeknamn ? Ett par stycken?Mica, Lillen, Svedenberg.
(x) Somnat på golvet ? jadå.
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig ? Ja, ett par gånger. Alltid roligt.
(x) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen ? Remember?;)
(/) Åkt buss genom halva Sverige ? Njea, från Örebro till Arvika.
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Älskat någon som inte vet om det ? Ohja.
(x) Skrapat upp knäna - när man var liten var knän sällan hela
(x) Tycker att krig är idiotiskt ? självklart. Helt jävla onödigt.
(x) Tuggat på ett grässtrå - jämt på sommaren
(x) Varit nära döden ? Bröt nästan ryggen, men klarade mig med sprickor istället. Skönt det.
(x) Hållit i en orm ? Dom är så gosiga.
(x) Varit så full att jag inte kunnat gå - *host*
( ) Trott att jag varit odödlig ? I wish.
(x) Kastat min telefon i vattnet ? Kastat kanske är fel ord, tappat.
(x) Vaknat av att jag gråter ? Hänt, ja.
( ) Känt mig som ett får ? Say what?
(x) Haft läppstift ? Gärna rött.
(x) Har gråtit i någons närvaro ? Ja, ofta i fel situation också.
(x) Älskar regn ? Ibland är det underbart.
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person ? Absolut.
(x) Har slagit till någon så att personen tappade andan ? Jadå.
( ) Har sprungit en kilometer utan uppehåll ? Kan jag inte tänka mig.
( ) Har en studsmatta hemma ? Nej, onödigt.
(x) Har sett en film mer än tjugo gånger ? Eurotrip, Hitta Nemo.
(/) Kysser med öppna ögon ? Ibland.
(/) Gillar att städa ? Så länge det inte är mitt egna rum så.
(x) Har varit lunarnörd ? Absolut. Är nog lite fortfarande.
(x) Har gråtit av lycka ? Ja, det har hänt.
( ) Kan över tre språk ? Nej, nöjer mig nog med Engelska och Svenska. Franskan är inte vad den brukade vara.
(/) Har bra självförtroende ? Vissa dagar.
(x) Tror att jorden går under snart ? Ja, om ingen tar tag i problemen och gör något.
( ) Tror på gud ? Nej, men jag önskar ofta att jag gjorde det.
(x) Är en negativ jävel ? Ja, ibland så.
(x) Drömt att jag varit död ? Många gånger.
( ) Har aldrig druckit öl ? Jo, tyvärr och det är HEMSKT.
(x) Har en fobi ? Mörker, ensamhet.
(/) Trivs med min kropp ? Ibland.
(x) Har ätit kattmat ? Jag har varit liten.
(x) Är dålig på att säga nej ? Typ, superdålig.
(x) Har någon gång känt dödslängtan ? ja.
( ) Avskyr matte ? Är kul så länge man klarar det.
(/) Tycker om att spela piano - Ibland
(x) Är en dagdrömmare ? Jämt.
(x) Har varit på Hultsfredsfestivalen ? Tre gånger tror jag.
( ) Är vegetarian ? har varit.
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet ? Ja, det är så vackert.
(x) Hade gosedjur som liten ? Massor. Gockan<3
(x) Har förlorat en nära vän ? jo?
( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar ? Kan säkert vara kul men njea?
(x) Ska flytta så snabbt som möjligt ? Umeå!!
(x) Knaprar ofta alvedon ? Idag ja.
(/) Skriver dikter eller andra texter ? Jo, går i perioder.
( ) Är emot abort ? Absolut inte.
( ) Borstar aldrig håret ? varje dag.
( ) Har/haft tandställning ? Behövs inte;)
(x) Faller nästan alltid för fel personer ? Uppenbarligen.
( ) Tycker om Britneys musik fastän du aldrig erkänner det ? Älskar det och erkänner det.
(x) Äter godis på skoltoaletterna ? Vid varje tillfälle som ges typ.
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någon just nu ? Ja. Verkligen.
(x) Hatar mjölk ? Laktosintollerant så, ja.
( ) Har haft tungan i någons öra ? Nej
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan ? HAHAHA, det är ju förnamnet.
(x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet - en underbar känsla
(/) Ser på family guy ? Händer.
(x) Har gått/ska gå på bal ? Två, den i nian och den i torsdags.
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar ? Tvärtom.
(x) Har snusat ? Ja, fast absolut inte ofta.
(x) Har rökt ? samma sak där.
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren ? Nej, tycker det är lite mysigt.
( ) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick ? Nja, ganska jävla självgod.
(x) Har dansat på scen ? Jämt.
( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd ? Nej, jag är för snäll.
(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta ? Ja, det vet jag.
(x) Älskar någons leende ? Älskar allas leenden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0