Trött på allt.

Jag är så trött. Har ingen ork till någonting. Oroar mig för mormor hela tiden, verkligen heeela tiden. Har man försökt en gång och misslyckats så fortsätter man väl försöka tills man till slut lyckas? Fy sjutton.
Men nu slipper jag iallafall sitta och oroa mig för Anton. Vi har pratat. Vi har rett ut en del viktiga saker och jag har iallafall sagt mitt. Jag kanske gick fram lite för hårt men nu har jag fått ur mig allt. 3 veckor kanske är för lite men jag hoppas att du känner att jag är värd att satsa lite extra på?! Hur som helst tänker jag vänta. Det kommer jag garanterat göra.

Sen är jag bauta förkyld också. Vaknade imorse med träningsvärk i magen och ryggen efter att ha hostat och nyst så himlans mycket den senaste veckan. Fast det jobbigaste med att vara förkyld är att man blir hes, blir man hes kan man inte sjunga. Katastrof för någon som sjunger konstant i vanliga fall och typ lever för att göra det...it sure sucks.
Men, jag har Alex som också är sjukling nu;) Skönt att inte vara helt själv.

Nej, nu MÅSTE jag ta tag i det där naturkunskapsprovet som väntar på måndag. Jag kan nada. Håll tummarna.

Peace out folks.


Kommentarer
Tomten

Du ska nog se att det ordnar sig =) Han är nog bara lite förvirrad eller är lite osäker på vad han verkligen vill göra...

Gick provet bra då? =O

2008-03-10 @ 14:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0