Slutet är nära.

Kom precis på att det bara är 5 månader kvar tills jag flyttar uppåt. Tur att man valde kurser där man är garanterad en plats. Känns lite läskigt dock, stort steg liksom. Jag som inte ens varit helt själv en vecka ens...men jag ska klara det. Jag har ju kompisar och ni får banne mig komma och göra mig sällskap en massa. Annars kommer jag förmodligen bli ännu mer konstig än jag redan är.

Skoltrött är väl ett ord som skulle beskriva mitt liv just för stunden. Har muntliga i svenska nästa vecka samt två naturkunskaps prov och musikalgenomdrag. Jag ser inte riktigt fram emot det. Kan dom liksom inte sprida ut sakerna lite? det blir alltid såhär efter ledigheter. Piss på skolan.

Ska hursomhelst hämta min studentmössa idag;D så jävla taggad på studenten!!!

Hej.

I was the one you always dreamed of
you were the one i tried to draw
how dare you say it's nothin to me
baby, you're the only light I think  ever saw

I made the most of all the sadness
you'd be a bitch cuz you can
you try to hit me just hurt me
so you leave me feelin dirty cuz you can't understand

We're goin down
and you can see it too
We're goin down
and you know that we're doomed
my dear
we're slow dancing in a burnin room




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0