Påsklov.

Haft ett väldigt bra lov måste jag säga. Har varit ute med kompisar nästan varje kväll vilket har gjort att jag har varit på bra humör jämt. Festen i fredags var ju lätt höjdpunkten på lovet. Förfest hos Burén med massa roliga människor. Vi lekte lekar och hade så himla mysigt. Krogen struntade några av oss i och låg istället i sängen och mös allihop. En riktig toppenkväll I must say.

Nackdelen med att vara uppe hela nätterna är ju att dygnsrytmen fuckas upp väldigt. Har inte kommit i säng förns tidigast 3-4 dom här dagarna. Inte bra för skolan som börjar på onsdag igen...Får försöka mig på en tidig kväll idag:P

Nej, nu ska jag börja skriva på min inre monolog.

Hej.


Jag vet faktiskt inte om ett förlåt räcker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0